De spanning stijgt…

-Dit bericht zette ik klaar voor vanmorgen. Omdat ik er niet zeker van was of Sarge vanavond thuis zou komen. Die onzekerheid was terecht. Hij is namelijk al thuis! Toen ik vanavond (voor jullie gisteren) thuis kwam, stond hij ineens voor mijn neus. Liefde.-

Zo werkt dat bij Defensie. Als je partner werkzaam is bij Defensie weet je nooit zeker of een deadline ook een deadline is. Als Sarge tegen mij zegt dat hij om 1700 thuis is, tel ik er vaak een uur of 3 bij op. Soms een dag aangezien ze, na een lange rit waarbij ze laat op de kazerne aankomen, soms binnen moeten slapen. Vooralsnog ga ik er vanuit dat als ik vanavond thuis kom van mijn werk Sarge op de bank zal zitten.

In dat geval mag de vlag uit! 😉

2 gedachtes over “De spanning stijgt…

  1. Wauwie geniet van het samen zijn!
    Mijn ervaring tot nu toe is dat manlief altijd later thuis komt. Daarom zegt hij dan ook; alles is zeker, niks is zeker.
    Heel veel plezier samen!

    Like

    • Ja, dat was mijn ervaring ook. Altijd later dan gedacht. Inmiddels niet erg meer, ik ga er gewoon van uit. Sarge zegt altijd: “1 ding is zeker, niets is zeker” 😉
      Dit was in ieder geval een fijne verrassing!

      Like

Geef een reactie

