Spam je blog! #1

Samen zijn we sterker dus: spammen maar!
Vertel bij de comments wie je bent, waarover je blogt en laat je URL achter.

Dit geldt overigens ook voor niet-thuisfronters 😉

spam je blog

7 gedachtes over “Spam je blog! #1

  1. Leuk initiatief!

    Ik heb in tegenstelling tot de meeste hier niks met defensie of militairen maar via Zij van hem kom ik er toch mee in aanraking haha. Mijn vent is wel ooit in opleiding geweest in die hoek maar inmiddels al weer jaren ergens anders werkzaam.

    Ik blog zelf sinds kort over mijn leven en mijn werk in de zorg. Een onderwerp waar mensen vaak negatief tegen overstaan is mijn ervaring. Thuishulp is hersenloos werk en bij mijn werk op de zorgboerderij kunnen ze zich maar weinig voorstellen. Jammer, want het is zo mooi! Ik hoop dus dat ik via mijn blog en twitter wat meer beeld kan geven van de zorg. Hoe fantastisch het is en vooral ook hoe dankbaar.

    Je kunt me vinden op zorgmeisje.wordpress.com en op twitter via@zorgmeisjes

    Like

    • Hoi Zorgmeisje,

      Bedankt voor je reactie en welkom!
      Als collega zorgmedewerker draag ik jou en je blog een warm hart toe! Ik denk dat het goed is om mensen een kijkje in de keuken van de zorg te geven. Zodoende kan je laten zien dat niet alle clichés waarheid (hoeven te) zijn.
      Succes met bloggen!

      Like

  2. Samen zijn we sterker! En zo is het maar net. Ik ben nu 9 jaar samen met mijn militair. Bloggen deed ik al via een ander blog. Tot dat ik op een gegeven moment merkte dat ik niet alles kwijt kon wat ook bij mijn leven hoorde. Mijn leven staat namelijk volledig in het teken van Defensie omdat ik hou van een militair.

    Ik deel op mijn blog alles waar ik tegen aan loop als vrouw van militair. Ik vertel niets over het leven van mijn militair, niets over mijn persoonlijke leven, maar wel over de vooroordelen waar de wereld van defensie tegen aan loopt. Het is tijd voor meer waardering en respect voor onze militairen, veteranen en thuisfront. Zij verdienen dit gewoon. Ik ga over het algemeen geen uren zitten denken waar ga ik het over hebben. Ik duik achter de computer en schrijf gewoon van me af. Hierdoor heb ik wel een zeer persoonlijk blog gekregen welke in korte tijd al goed bezocht is. Ook had ik niet verwacht dat ik zo’n korte tijd al zoveel volgers en likes zou krijgen via Twitter en Facebook. Dit geeft aan dan het enorm leeft en dat het tijd is om naar buiten te komen met onze verhalen. Mensen snappen vaak niet wat dit leven inhoudt en dat wil ik nu juist openbaar maken. Zodat er hopelijk uiteindelijk meer begrip komt.

    Samen staan we sterker. Samen hebben we het zelfde doel: meer waardering voor onze militairen, veteranen en thuisfront. En dat is heel hard nodig.

    Je kunt mij vinden via
    http://vrouwvanmilitair.wordpress.com/

    En vanaf daar kun je mij ook vinden op de andere social media kanalen.

    Ga zo door meis want SAMEN zijn we ook echt sterker!! X

    Liked by 1 persoon

  3. Leuk! Ik zal het spits afbijten:

    Ik ben ‘Zij van hem’ (een inmiddels afstuderende student) en ik blog al meer dan 1,5 jaar (wat vliegt de tijd!) over mijn leven met mijn ‘man in vlekkenpak’ (militair dus). Ik ben hier mee begonnen in aanloop naar onze uitzending eind 2012 en heb gedurende deze periode beschreven hoe ik deze periode heb ervaren. Waar loop je tegenaan? Maar vooral ook: waar geniet ik zo enorm van tijdens deze periode? Het is allemaal terug te lezen op mijn blog http://www.zijvanhem.nl/uitzending.

    Ik ben begonnen met bloggen als uitlaatklep voor mijzelf en als middel om te kunnen uiten hoe ik het als thuisfront ervoer. Inmiddels is mijn blog ook een middel waarmee ik hoop meer draagvlak voor militairen en hun thuisfront te kunnen creëeren in de samenleving. Om dat te bereiken begint het denk ik met een stukje bewustwording. Dit bied ik in de vorm van opiniestukken (zoals ‘Hoe belangrijk is veiligheid en vrijheid voor jou?’ & ‘Het verschil tussen Olympische helden en echte helden’) en vooral gewoon blogs met een positieve en vooral heel persoonlijke insteek die mijn leven met mijn militair beschrijven. (en dat gaat dus ook weleens niet over hem, haha)

    Ik sta voor alles en iedereen open en probeer elke situatie en mogelijke verandering positief te benaderen. Maar bovenal sta ik achter mijn militair, mijn lief, en ben ik waanzinnig trots op hem en zijn collega’s. Ik denk dat dat mijn kracht is. In het leven en op mijn blog. En dat lees je dus op mijn blog tussen alle regels door.

    Dat vind je dus allemaal terug op http://www.zijvanhem.nl. Daar vind je natuurlijk ook links naar de diverse social media die ik gebruik, zodat je me nog gemakkelijker kunt volgen 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

