Persoonlijke update #1

Het leven van een aanstaande van een militair draait veel en vaak om haar vriend in bloemetjespak maar niet altijd.
Eens in de zoveel tijd een shout-out over het “gewone leven”.

Dierbaar
Zoals je misschien gemerkt hebt, is het de afgelopen 2 weken wat rustiger geweest op Thuisfrontmissies. Degenen die mij hebben gevolgd op Twitter, weten dat dit komt door dat iemand die ons zeer dierbaar is, in het ziekenhuis heeft gelegen.Dit was erg spannend want de kans dat zij zou overlijden was zeer aanwezig. Wonder boven wonder is ze inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis en probeert ze zo goed en kwaad als het gaat haar leven weer op te pakken. Op Sarge en mij wordt een minder groot beroep gedaan dus er is meer tijd voor andere (leuke) dingen. Hoewel we natuurlijk met liefde blijven zorgen ben ik ook blij dat ons leven niet alleen meer om spanning en verdriet draait.

Angel Dogtag

Nieuwe functie
Na een tijd vol andere spanning mag ik nu ook bekend maken dat Sarge, binnen Defensie, een nieuwe functie heeft gevonden. Zo met de bezuinigingen was dit nog even spannend aangezien de tijd begon te dringen en er niet veel vacatures waren binnen zijn kennis- en vakgebied. Gelukkig zijn dus ook die zorgen van de baan en mag Sarge (nog eerder dan verwacht) over niet al te lange tijd beginnen. Ik hoop voor mij natuurlijk dat het een functie zal zijn waarbij hij minder van huis is dan nu, dat zou voor de rust hier in huis en in mijn hoofd veel goeds doen geloof ik. Hij heeft er zelf heel veel zin in dus ik ben zo blij voor hem!

Reacties en bezoekers
Mag ik jullie trouwens even hartelijk bedanken? De reacties die ik krijg op en over mijn blog, het aantal (vaste) bezoekers, het aantal twittervolgers dat omhoog blijft kruipen, de mailtjes, privéberichtjes, overweldigend vind ik het. Wat ben ik blij dat ik de stap heb gezet om te gaan bloggen en wat ben ik blij met de achterban van thuisfronters en niet-thuisfronters die met regelmaat terugkomen op mijn blog. Zoals ik gisteren heb omschreven, vind ik het zo belangrijk dat er meer respect en waardering komt voor het werk van onze mannen en vrouwen in tenue. Ik denk dat je meer waardering en respect kunt verdienen als je info geeft. Ik hoop dat ik met het kijkje in de keuken van het thuisfront dat ik te bieden heb, mensen meer kennis op laat doen over het leven als militair of thuisfront.

Blog
Er zal binnenkort trouwens iets veranderen op mijn blog. Achter de schermen ben ik aan het brainstormen over hoe ik van dit heerlijke allegaartje echt mijn plek kan maken op het internet. Ik hoop op meer interactie met jullie als bezoekers en daarom ben ik begonnen met een poll. Deze is te vinden hieronder en aan de rechterzijde op deze pagina In deze poll kan worden aangegeven waar je het liefst over leest of zou lezen binnen Thuisfrontmissies. Ik zou het op prijs stellen als je deze in wilt vullen. Mochten er geen passende opties tussen staan, kies dan voor de optie Overig. Tips, ideeën en onderwerpen kan je ook in een privébericht naar me sturen, mijn gegevens kan je vinden onder het kopje Contact.


Facebook
Tot slot: om nog meer mensen te kunnen bereiken heb ik een Facebookpagina aangemaakt, via dit medium blijf je op de hoogte van nieuwste berichten op Thuisfrontmissies. Daarnaast plaats ik daar links, afbeeldingen, muziek en teksten die allemaal betrekking hebben op mijn leven als thuisfrontvrouw. Door te liken vergroot je mijn bereik en verdien je mijn eeuwige dankbaarheid! 😉

2 gedachtes over “Persoonlijke update #1

  1. Ga zo door meis!

    En zoals je schreef: “Vind ik het zo belangrijk dat er meer respect en waardering komt voor het werk van onze mannen en vrouwen in tenue”. Daar geef ik je 100% gelijk in.
    Hoevaak kom je nog onbegrip van familie, vrienden en omgeving tegen? Te vaak helaas.

    Maar blijf lekker bloggen meid. Helpt ook vaak als je even niet lekker in je vel zit om van je af te schrijven. Dat heb ik gedaan met uitzendingen en soms doe ik het nog ook.

    Gefeliciteerd met de nieuwe functie van je mannetje. Hopelijk brengt het de rust thuis boven en hoeft hij niet vaak weg van huis. Wel fijn om te lezen dat hij er ontzettend veel zin in heeft. Dat is natuurlijk ook erg belangrijk!!

    Ik blijf je volgen hoor 😉

    Dikke knuf

    Like

    • Dat zijn ook mijn pijlers: Meer waardering en respect voor zowel militair als het thuisfront en daarnaast van me af schrijven of dingen delen die ik mooi of belangrijk vind. Dat ik dit mag doen voor een (terugkerend) publiek vind ik erg bijzonder en waardevol. Mag ook wel eens gezegd!

      Dank je wel, ik zal de felicitaties overbrengen 🙂

      Like

Geef een reactie

